De openingstijden zijn op doordeweekse dagen, overdag en in de avond en in een enkel geval op zaterdagochtend. Gezien aanwezigheid op wisselende locaties en intensief gebruik van de praktijkruimte is het maken van een afspraak belangrijk.  U kunt contact opnemen met:
Paul Schoof
Achterbergsestraatweg 33
3911 CR Rhenen.  (Afbeelding onder aan deze pagina)

Bereikbaarheid Praktijk Rhenen: De praktijk ligt op ongeveer 7 minuten loopafstand van station Rhenen. Bushalte ‘Herenstraat’ in Rhenen is de dichtsbijzijnde bushalte (o.a. buslijn 50). Er is voldoende gratis parkeergelegenheid aanwezig tegenover de praktijk.

Consulten in de regio Haaglanden vinden plaats in het sfeervolle Coachhuis aan de
Bleiswijkseweg 55  2712 PB Zoetermeer.  (Afbeelding onder aan deze pagina).

Bereikbaarheid Coachhuis: Het Coachhuis Zoetermeer is goed bereikbaar via de A12 en met openbaar vervoer (bus haltes bijna voor de deur).

KvK: 70806136
BTW-id: NL001270528B69
AGB code  Prismij: 90066371
AGB code zorgverlener: 90107168

Tel: 06 51 09 83 00
info@prismij.nl

Of via onderstaand formulier:

Praktijkruimte Rhenen

Ruimte "Lente" in het Coachhuis
Ruimte “Lente” in het Coachhuis te Zoetermeer.

Ik ben lid van de NFG (Nederlandse Federatie Gezondheidszorg).
 Ik ben lid van de BLCN (Beroepsvereniging Leefstijl Coaches Nederland).
 

Mocht u niet tevreden zijn over uw begeleiding(straject), dan is het belangrijk om samen te spreken over uw ongenoegen om dit op te lossen. Mocht u daarna nog ontevreden zijn, dan kunt u contact opnemen via deze link waarin uw klacht door een onafhankelijk persoon of klachtencommissie aandacht krijgt:
https://www.de-nfg.nl/niet-tevreden-over-je-hulpverlener.html

Er is tevens een onafhankelijke geschillencommissie: Quasir.
U kunt klachten aanhangig maken aan de hand van dit schema:

https://www.de-nfg.nl/images/klachten/20170223%20Infographic%20cli%C3%ABnt%20Zorggeschil.pdf

Zie ook:  www.vind-een-therapeut.nl